مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 16:272022-07-01سياسي

انتقاد بسیج دانشجویی یزد از سخنان اخیر مسیح مهاجری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین بسیج دانشجویی یزد بیانیه ای ضمن انتقاد از اظهارات مسیح مهاجری در مراسم در روز بزرگداشت شهید صدوقی اعلام کرد: - شورای تبیین بسیج دانشجویی در بیانیه ای از اظهارات مسیح مهاجری در حمایت از سران فتنه در مراسم در روز بزرگداشت شهید صدوقی انتفاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین بسیج دانشجویی یزد بیانیه ای ضمن انتقاد از اظهارات مسیح مهاجری در مراسم در روز بزرگداشت شهید صدوقی اعلام کرد: جنبش دانشجویی از افراد دست اندر کار اینگونه مراسم ها انتظار دارد برگزاری برنامه ها را هم به صاحبان اصلی انقلاب یعنی مردمی دهد که همراه با شهید صدوقی در راه احیای اسلام و جمهوری اسلامی و ولایت فقیه قدم برداشته اند و نه کسانی که دغدغه اصلی آنان از دیرباز حمایت از منافع حزبی نه ملی، تطهیر فتنه گران و رفع حصر بوده و دغدغه دیگری ندارند.

متن بیانیه به شرح زیر است شهادت میدهم، حصری ها و ممنوع التصویری هایی در این کشور داریم که شهادت میدهم دلسوز ترین ها هستند.

این سخنان آقای مسیح مهاجری است در روز بزرگداشت شهید صدوقی.

آقایان و بانوان بیت شهید صدوقی (ره) اگر با منظومه فکری شهید صدوقی (ره) آشنا نیستید، باید به شما یادآور شویم که شهید صدوقی همان فردی است که ذوب در ولایت بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد بسیج دانشجویی یزد از سخنان اخیر مسیح مهاجری

انتقاد بسیج دانشجویی یزد از سخنان اخیر مسیح مهاجری