مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 15:572022-07-01سياسي

مسؤولان ارتباط خود با مردم را بیشتر کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه های امروز نماز جمعه بوشهر با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: جنایت خونین آمریکا در حمله موشکی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران از یادها نخواهد رفت.

امام جمعه موقت بوشهر حمله به هواپیما مسافربری ایران را سندی از اقدامات تروریستی آمریکا دانست و بیان کرد: در این جنایت 290 مسافر که 66 تن از آنها کودک و 50 نفرشان زن بودند به شهادت رسیدند.

وی آمریکا را محور اصلی و سردمدار تروریست در جهان نامید و افزود: این در حالی است که آمریکا خود را مدعی حقوق بشر معرفی می کند و این مهم بزرگترین دروغ قرن است.

حجت الاسلام دشتی جنایت و عملیات تروریستی آمریکا علیه جامعه بشری را نشان از ضد حقوق بشر دانست و خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران که که از محرومان، مظلومان و ستم دیده ها دفاع می کند، ضد حقوق بشر معرفی می کنند ولی آمریکا و ایادی که جنایت و ترور می کنند مدافع حقوق بشر می دانند.

امام جمعه موقت بوشهر با تأکید بر شناساندن چهره واقعی آمریکا به جامعه جهانی در ترور و جنایت افزود: شعار و شعور ملت ایران افشاگر چهره منحوس آمریکا و ایادی آن است.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با بیان اینکه جراحی اقتصادی مشکلات و آثاری در جامعه دارد تصریح کرد: باید مردم در خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان ارتباط خود با مردم را بیشتر کنند

مسؤولان ارتباط خود با مردم را بیشتر کنند