مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 15:322022-07-01بين الملل

اردوغان: در سوریه عملیات نظامی خواهیم داشت و نگران هم نیستیم


رییس جمهور ترکیه ضمن اذعان به اینکه کشورش آماده عملیات نظامی در سوریه است، گفت که آنکارا برای این کار هیچ نگرانی و عجله ای ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رجب طیب اردوغان  رییس جمهور ترکیه اذعان کرد که مقامات کشورش در حال آماده شدن برای انجام عملیاتی نظامی در شمال سوریه هستند و ممکن است همه چیز به صورت ناگهانی اتفاق بیافتد.

طبق گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم ، اردوغان در جمع خبرنگاران گفته است: من در مورد این موضوع می خواهم بگویم ما می توانیم این کار [عملیات نظامی در سوریه] را در شب و به صورت ناگهانی انجام دهیم؛ نگرانی نیست و نیازی به سرعت و عجله هم وجود ندارد .

رییس جمهور ترکیه افزود: ما در حال حاضر در این خصوص کار می کنیم و همانطور که می دانید از یک سو عملیاتی نظامی را در شمال عراق آغاز کردیم و از سوی دیگر، در عفرین شمال سوریه نیز دست به عملیات می زنیم.

گاهی [در توقف عملیات ها] کمی صبر و حوصله نشان می دهیم؛ اما امیدوارم بتوانیم در زمان مناسب این عملیات ها را به قوی ترین شکل انجام دهیم .

این اظهارات در حالی از سوی اردوغان بیان می شود که او برای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نامزد شده و در این بین با احزاب و نمایندگان مخالف خود در آنکارا در حال رقابت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: در سوریه عملیات نظامی خواهیم داشت و نگران هم نیستیم

اردوغان: در سوریه عملیات نظامی خواهیم داشت و نگران هم نیستیم