مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 15:022022-07-01سياسي

ضرورت ورود جدی و عملیاتی دولت در مساله مسکن و ازدواج جوانان


در شرایط فعلی جوانان برای ازدواج، با مشکل مسکن مواجه هستند و حتی بسیاری از مشمولان طرح نهضت ملی مسکن انصراف داده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خضری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امام علی (ع)، اظهار کرد: ازدواج به رفع نیازها و غرایز طبیعی ختم نمی شود، فردی که زمینه را به خوبی مهیا کرده تا همسرش در مسیر طاعت خدا و جهاد گام بردارد، نیمی از تقوا را در زندگی رعایت کرده است.

وی تصریح کرد: ازدواج های دیرهنگام، ازدواج های سفید و تبلیغ در این خصوص از برنامه ریزی های دشمنان است که متأسفانه دشمن در این زمینه تا حدودی موفق عمل کرده است.

امام جمعه موقت قزوین تأکید کرد: امروز می بینیم یک سلبریتی که الگوی بسیاری از جوانان است، در معرفی خود در رسانه ملی با افتخار از مجرد بودن خود سخن می گوید.

وی تصریح کرد: این روزها شاهدیم که جوانان برای ازدواج، با مشکل مسکن مواجه هستند و حتی بسیاری از مشمولان طرح نهضت ملی مسکن انصراف داده اند، در چنین شرایطی انتظار داریم دولت سیزدهم در این زمینه به صورت جدی تر ورود کنند ضمن اینکه خیران هم می توانند برای تأمین مسکن جوانان کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ورود جدی و عملیاتی دولت در مساله مسکن و ازدواج جوانان

ضرورت ورود جدی و عملیاتی دولت در مساله مسکن و ازدواج جوانان