مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 14:522022-07-01سياسي

نظارت بر بازار دشتی کمرنگ است/سگ های ولگرد تهدیدی برای شهروندان است


نظارت بر بازار کمرنگ است و باید شدیدتر شود، متأسفانه برخی از اقدامات جدید و اصلاح قیمت ها سو استفاده می کنند و گاهی قیمت ها را خودسر افزایش می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت الاسلام علی زاهددوست در خطبه های امروز نماز جمعه خورموج با تبریک اول ذی الحجه سالروز ازدواج آسمانی امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) از برگزاری جشن ازدواج آسان با مهریه حداکثر 14 سکه به این مناسبت خبر داد و اظهار داشت: باید همه ما خصوصاً خانواده ها در ترویج فرهنگ ازدواج آسان و ساده در جامعه کمک کنیم.

امام جمعه دشتی با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی بیان کرد: آمریکا همانند شیطان در سرپوش گذاشتن بر کارهای غلط با الفاظ زیبا تخصص دارد و جنایات خود را با عناوین مختلفی همچون دفاع از آزادی و حقوق بشر در مجامع بین المللی توجیه می کند.

وی گفت کرد: شلیک به هواپیمای مسافربری و تقدیر از عوامل این قتل عام، ترور سردار سلیمانی، و ناامن سازی کشورهای منطقه و حمایت از گروه های تروریستی بخشی از اقدامات وحشیانه مدعیان حقوق بشر و آمریکایی ها در منطقه است.

امام جمعه دشتی با بیان اینکه مالیات یک مساله ضروری در کشور است اما باید عدالت مالیاتی تحقق یابد اضافه کرد: در پرداخت مالیات باید معیار، میزان و ترازو برای همگان یکسان باشد، و هیچ فرد گردن کلفتی استثن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازار دشتی کمرنگ است/سگ های ولگرد تهدیدی برای شهروندان است

نظارت بر بازار دشتی کمرنگ است/سگ های ولگرد تهدیدی برای شهروندان است