مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 14:022022-07-01اجتماعي

چالش های شهرداری در جمع آوری سگ های ولگرد/ از کمبود امکانات تا دخالت شهروندان


کارشناس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد گفت: اسلحه و دارت به منظور بیهوشی سگ ها فراهم شده اما در تهیه دارو و تیر این اسلحه ها با مشکل مواجه هستیم.

- احمد یوسفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: کمپی با مساحت 800 متر با دو سالن، محوطه سرپوشیده و فنس کشی شده به منظور نگهداری از سگ های ولگرد ساخته شده و پیمانکاری با قرارداد یکساله در حال فعالیت در این کمپ است.

کارشناس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد افزود: در سال گذشته 250 قلاده سگ ولگرد از شهرکرد زنده گیری شد و مواردی از قبیل درمان، واکسیناسیون، انگل زدایی و عقیم سازی بر روی آن ها انجام شد.

 یوسفی بیان کرد: شهرداری اسلحه ای به منظور بیهوشی سگ ها و دارت بیهوشی برای این کار فراهم کرده اما در تهیه دارو و تیر این اسلحه ها با مشکل مواجه است و تهران به ما قول 50 تیر بیهوشی داده که تنها برای یک روز کفایت می کند.

 وی ادامه داد: از آنجایی که کشتن سگ ها با توجه به ابلاغیه وزارتخانه ممنوع است لذا علی رغم همه این مشکلات کارمندان شهرداری و پیمانکاران 3 الی 4 نفر با دست و یا تور زنده گیری سگ را در سطح خیابان ها انجام می دهند که مشکلاتی از قبیل گازگرفتگی و بستری در بیمارستان برای آن ها ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های شهرداری در جمع آوری سگ های ولگرد/ از کمبود امکانات تا دخالت شهروندان

چالش های شهرداری در جمع آوری سگ های ولگرد/ از کمبود امکانات تا دخالت شهروندان