مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 13:572022-07-01سياسي

دولت فکری برای تکمیل مسکن مهر برازجان کند


دولت برای تکمیل واحدهای مسکونی مهر در استان بوشهر و مخصوصاً شهرستان دشتستان که سالها از ساخت آنها می گذرد ولی همچنان ناتمام مانده و تحویل متقاضیان داده نشده است و باید فکری اساسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، حجت الاسلام حسن مصلح ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: در این شرایطی که مسئله تامین و اجاره مسکن برای مردم تبدیل به یک معضل جدی شده دولت باید برای حل آن دست به اقدام های فوری و جدی بزند  امام جمعه دشتستان افزود: دولت برای تکمیل واحدهای مسکونی مهر در استان بوشهر و مخصوصاً شهرستان دشتستان که سالها از ساخت آنها  می گذرد ولی همچنان ناتمام مانده و تحویل متقاضیان  داده نشده است و باید فکری اساسی شود.

  حجت الاسلام مصلح در مورد تعیین تکلیف خانه های خالی در کشور و استان بوشهر ابراز داشت: در کل کشور بالغ بر 2 میلیون و 500 واحد خانه  خالی وجود دارد ولی بلا استفاده مانده است، دولت با الزاماتی از جمله دریافت مالیات از خانه ها، آنها را از بلا تکلیفی خارج نماید.

  امام جمعه دشتستان گفت: در مناطقی که مشکل زمین وجود ندارد، دولت، زمین مورد نیاز همراه با تسهیلات لازم را در اختیار بخش خصوصی و نهادهای متولی مسکن نیازمندان، کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت فکری برای تکمیل مسکن مهر برازجان کند

دولت فکری برای تکمیل مسکن مهر برازجان کند