مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 13:222022-07-01اقتصادي

روشنگری بیمه مرکزی در مورد فعالیت یک شرکت پشتیبان


صیانت از اطلاعات ذی قیمت مردم از مهم ترین ماموریت های نهادناظر صنعت بیمه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از بیمه مرکزی، در پی برخی ادعاها و اظهارنظرهای نادقیق در مورد شیوه تاسیس و فعالیت یکی از شرکت های زیرمجموعه بیمه مرکزی، نکاتی را در راستای شفاف سازی و همچنین رفع شبهات به آگاهی می رساند.

الف) شرکت سامانه نگار در راستای وظایف حاکمیتی و نظارتی بیمه مرکزی و با هدف کمک به تحول دیجیتال و توسعه فعالیت های دانش بنیان و فن آورانه در صنعت بیمه کشور و با رعایت کامل قوانین و مقررات جاری کشور تاسیس شده است.

همچنین نظر به تاکید ستاد پدافند غیرعامل و هشدار کارگروه های تخصصی متعدد ذیربط مبنی برضرورت نفوذناپذیری در داده های بیمه ای، حفظ محرمانگی اطلاعات بیمه گذاران و تضمین پایداری فعالیت سامانه سنهاب ، پشتیبانی این سامانه از پیمانکار بخش خصوصی به شرکت مذکور منتقل شد.

بنابراین بحث انتفاعی بودن سامانه نگار و یا تصدی گری بیمه مرکزی در این زمینه موضوعیت ندارد، بلکه صیانت از داده های جامعه بزرگ بیمه ای کشور و حفظ پایداری فعالیت سامانه های اطلاعاتی و عملیانی بیمه ای کشور هدف اصلی این دست از اقدامات است.

شرکت دانش بنیان آمیتیس نیز در همین راستا با به خدمت گرفتن و تجهیز  نیروهای حرفه ای و پشتیبانی توانمند از سوی شرکت سامانه نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنگری بیمه مرکزی در مورد فعالیت یک شرکت پشتیبان

روشنگری بیمه مرکزی در مورد فعالیت یک شرکت پشتیبان