مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 13:122022-07-01اقتصادي

مطالبه سرپرست وزارت تعاون بابت عملیاتی شدن ناوگان زمین گیر هواپیمایی آسمان


سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از هواپیمایی آسمان به عنوان زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری، بر عملیاتی شدن ناوگان زمین گیر شرکت در جهت رشد ظرفیت صنعت هوایی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان، روز گذشته محمد هادی زاهدی وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمد اسکندری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به همراه مصطفی شهریاری، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری ، از شرکت هواپیمایی آسمان بازدید کردند.

د ر این مراسم که با استقبال و همراهی خلبان ابوذر شیرودی مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان، برگزار شد، سرپرست وزارت تعاون، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و همراهان از برخی واحدها و حوزه های تخصصی بازدید کردند و از نزدیک در جریان تلاش متخصصان شرکت، قرار گرفتند.

* وزیر تعاون: ضرورت عملیاتی سازی هواپیماهای زمین گیر آسمان در این مراسم محمد هادی زاهدی وفا، سرپرست وزارت تعاون، پس از شنیدن توضیحات خلبان شیرودی، قول مساعد داد که وزارت تعاون ، حمایت های مناسبی از شرکت هواپیمایی آسمان داشته باشد تا این شرکت هواپیمایی به عنوان زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری و یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی داخلی که نقش تأثیرگذاری در صنعت هوانوردی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه سرپرست وزارت تعاون بابت عملیاتی شدن ناوگان زمین گیر هواپیمایی آسمان

مطالبه سرپرست وزارت تعاون بابت عملیاتی شدن ناوگان زمین گیر هواپیمایی آسمان