مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 13:022022-07-01سياسي

امکانات تفریحی دولت در اختیار زوج های جوان قرار گیرد


حجت الاسلام رییسی دستور داد تا مراکز امکانات تفریحی دولت در اختیار زوج های جوان قرار گیرد و با تنظیم آیین نامه آن ظرف 2 هفته، به سراسر کشور ابلاغ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رییس جمهور در جشن وصال و مراسم گرامیداشت هفته ازدواج در تالار وحدت تهران گفت: بانک ها برای زوج ها و دریافت وام زمان بگذارند؛ آیین نامه این اقدام هم ظرف 15 روز آینده تنظیم شود تا زوجین برای تسهیلات معطل نشوند.

در هفته ای که گذشت، سخنگوی دولت از تدوین آیین نامه ای در مورد اعطای تسهیلات ازدواج و اشتغال خبر داد؛ آقای بهادری جهرمی گفت که برای اعمال برخی اصلاحات، این آیین نامه به کارگروهی داده شده تا دست آخر تسهیلات حمایتی به تصویب هیئت وزیران برسد.

در حالیکه حدود 6 هزار و 600 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای ازدواج جوانان در بودجه 1401 پیش بینی شده، اوایل خرداد ماه معاون اجرایی رییس جمهور گفت این بودجه به مرور پرداخت می شود.

پیشتر حجت الاسلام رییسی درباره اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت که همه دستگاه ها موظف به اجرای این قانون هستند؛ او اضافه کرده برخی موارد را خودش شخصاً دنبال می کند.

رییس جمهور تأکید کرده دستگاه ها و نهادها باید قرارگاه های مربوط به جمعیت را در مجموعه هایشان تشکیل دهند و هرچه سریعتر آیین نامه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات تفریحی دولت در اختیار زوج های جوان قرار گیرد

امکانات تفریحی دولت در اختیار زوج های جوان قرار گیرد