مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 11:322022-07-01اقتصادي

تشکیل بازارهای غیرمجاز خرید و فروش حیوانات خانگی در حاشیه بزرگراه آزادگان


مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از تشکیل بازارهای غیرمجاز خرید و فروش حیوانات خانگی در حاشیه بزرگراه آزادگان خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سعیدبیگی مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از ساماندهی محل خرید و فروش حیوانات خانگی در حاشیه بزرگراه آزادگان خبر داد.

وی درباره ساماندهی محل خرید و فروش حیوانات خانگی در حاشیه بزرگراه آزادگان توضیح داد: مدتی است که تجمعاتی برای خرید، فروش و گاهی درمان حیوانات  در حاشیه بزرگراه آزادگان، خروجی احمدآباد مستوفی برپا می شد که  برای جلوگیری از ایجاد این تجمعات بنرهای آموزشی از سوی شرکت ساماندهی و شهرداری منطقه نصب شد.

  مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه تجمعات خرید و فروش حیوانات خانگی در این محل می تواند باعث شیوع بیماری های مشترک و قابل انتقال از حیوان به انسان شود، عنوان کرد: ساماندهی و مقابله با برپایی این بازار غیر مجاز با هدف حفظ بهداشت عمومی و سلامت شهروندان و همینطور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی از سوی افراد سودجو صورت گرفته است.

  بیگی در ادامه به شهروندان توصیه کرد؛ از خرید حیوانات خانگی از افراد ناآشنا  و متفرقه به دلیل احتمال عرضه حیوانات بیمار یا سرقتی پرهیز کرده و برای این منظور از طریق مراکز مورد تایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بازارهای غیرمجاز خرید و فروش حیوانات خانگی در حاشیه بزرگراه آزادگان

تشکیل بازارهای غیرمجاز خرید و فروش حیوانات خانگی در حاشیه بزرگراه آزادگان