مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 11:172022-07-01اقتصادي

خرید چهار هواپیمای اختصاصی برای یزد تا آخر مهرماه امسال


استاندار یزد با اشاره به اهمیت تأسیس شرکت هواپیمایی در این استان، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان مهرماه امسال چهار هواپیمای اختصاصی برای یزد خریداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی در جلسه شورای اداری استان که با حضور مسئولان ارشد برگزار شد، عملکرد ستاد تنظیم بازار استان در مدیریت اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها را قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: دستگاه های مجری طرح نهضت ملی مسکن هم اقدامات خوبی انجام دادند و در حال حاضر هفت هزار منزل مسکونی در سطح استان یزد در حال ساخت است.

وی با بیان این که عملیات ساخت دیگر واحدهای برنامه ریزی شده در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا هفته آینده آغاز می شود، افزود: ارائه خدمات مناسبت و به موقع در گرو همکاری و احساس مسئولیت تمام عناصر مدیریتی و اجرایی است.

استاندار یزد در ادامه اجرای خط پدافندی آب را از دیگر اقدامات انجام شده در استان دانست و گفت: آبرسانی به روستاها، ساخت 150 هزار مترمکعب مخزن و تلاش برای اجرای طرح های میان و بلندمدت انتقال آب هم بخشی از این فعالیت هاست.

فاطمی با بیان این که سعی می کنیم با تقویت ظرفیت های دانش بنیان استان فرمان مقام معظم رهبری را به بهترین شکل ممکن اجرایی کنیم، تصریح کرد: بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود چهار درصد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید چهار هواپیمای اختصاصی برای یزد تا آخر مهرماه امسال

خرید چهار هواپیمای اختصاصی برای یزد تا آخر مهرماه امسال