مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 10:422022-07-01سياسي

تعامل بهتر با نهاد های دانش بنیان از اهداف نیروی دریایی ارتش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در نشست صمیمانه با دانش پژوهان مرکز آموزش درجه داری رشت و منجیل، - فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تعامل بهتر با نهاد های دانش بنیان و استفاده از کارکنان وظیفه در مراکز و قسمت های مرتبط با رشته تحصیلی با علاقه شخصی آن ها از مهم ترین اهداف نیروی دریایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در نشست صمیمانه با دانش پژوهان مرکز آموزش درجه داری رشت و منجیل، هنرآموزان مراکز آموزش درجه داری و نمایندگان سربازان و افسران وظیفه، گفت: ارتقای سطح علمی، پژوهشی و فرهنگی مراکز علمی و آموزشی نیروی دریایی در تعامل بهتر با نهاد های دانش بنیان و استفاده از کارکنان وظیفه در مراکز و قسمت های مرتبط با رشته تحصیلی با علاقه شخصی آن ها از مهم ترین برنامه ها و اهداف نیروی دریایی ارتش است.

وی خاطرنشان کرد: این عزیزان با بیان نقطه نظرات خود در همکاری با سایر کارکنان مراکز دانشگاهی و دانش آموزی می توانند کمک شایانی در پیشبرد برنامه های آتی نیروی دریایی داشته باشند.

در این نشست دانش پژوهان مرکز، هنرآموزان سربازان و افسران وظیفه دیدگاه ها و خواسته های خود را مطرح کردند و امیر دریادار ایرانی دستورات لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل بهتر با نهاد های دانش بنیان از اهداف نیروی دریایی ارتش است

تعامل بهتر با نهاد های دانش بنیان از اهداف نیروی دریایی ارتش است