مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 10:422022-07-01سياسي

ارائه خدمات مشاوره رایگان شهرسازی و معماری به شهروندان در منطقه13


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدهادی علی احمدی، شهردارمنطقه، معاونت شهرسازی و معماری را از حوزه مهم شهرداری تهران عنوان کرد و افزود: - شهردارمنطقه 13 از ارائه خدمات مشاوره ای رایگان برای سازندگان و سرمایه گذاران در معاونت شهرسازی و معماری منطقه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدهادی علی احمدی، شهردارمنطقه، معاونت شهرسازی و معماری را از حوزه مهم شهرداری تهران عنوان کرد و افزود: با هدف راهنمایی شهروندان و جلوگیری از واسطه گر، واحد خدمات مشاوره ای رایگان برای سرمایه داران و سازندگان راه اندازی شد که همه روزه، آماده ارائه خدمات رایگان به عموم شهروندان است.

به گفته او، در این واحد خدمات مختلفی در تمامی بخش های تخصصی حوزه شهرسازی و معماری منطقه از جمله درخواست صدور پروانه و گواهی، ضوابط و مقررات، کمیسیون های ماده صد و پنج ارائه شده و کارشناسان این حوزه پاسخگوی سوالات و نیازمندی های مراجعان هستند.

شهردار منطقه13، تکریم ارباب رجوع و اخذ رضایتمندی آنان را جز وظایف و سیاست های شهرداری منطقه برشمرد و ادامه داد: معاونت شهرسازی و معماری منطقه به صورت هفتگی، نشست تخصصی با مسئولان و نمایندگان دفاتر خدمات الکترونیک به همراه متقاضیان برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات مشاوره رایگان شهرسازی و معماری به شهروندان در منطقه13

ارائه خدمات مشاوره رایگان شهرسازی و معماری به شهروندان در منطقه13