مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 10:272022-07-01دانش

تبیین، یک جریان بسیار مهم در دانشگاه آزاد اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی در دومین روز از بیستمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی که در واحد تبریز برگزار شد، - رییس دانشگاه آزاد در جلسه شورای این دانشگاه تأکید کرد: مسئولان روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید به رؤسای واحدها در جریان تبیین مسائل به دانشجویان کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی در دومین روز از بیستمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی که در واحد تبریز برگزار شد، با تأکید بر اهمیت مسئله تبیین مسائل به دانشجویان، گفت: جریان تبیین یک جریان بسیار مهم در دانشگاه آزاد اسلامی است و واحدها باید در این زمینه فعالانه عمل کنند.

وی خاطر نشان کرد: روابط عمومی های قوی و باکیفیت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید به رؤسای واحدها در جریان تبیین مسائل به دانشجویان کمک کنند و با کار جهادی، این مسئله را به پیش ببرند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اهمیت ارتقای جایگاه روابط عمومی در واحدهای دانشگاهی، گفت: لازم است رؤسای واحدها به این مسئله توجه داشته باشند.

مسئولان روابط عمومی واحدها نیز باید با تلاش و کیفیت بالا در پیشبرد جریان تبیین در واحدها بکوشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین، یک جریان بسیار مهم در دانشگاه آزاد اسلامی است

تبیین، یک جریان بسیار مهم در دانشگاه آزاد اسلامی است