مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 10:072022-07-01سياسي

بهره برداری از سه سایت ارتباطی روستایی ایرانسل در سیاهکل


سه سایت ارتباطی روستایی ایرانسل در شهرستان سیاهکل افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، عصر پنجشنبه 9 تیر 1401، طی مراسمی با حضور مهندس فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان، مهندس امین بابایی فرماندار شهرستان سیاهکل و مهندس رسول فرخی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی سه سایت ارتباطی روستایی ایرانسل در بخش دیلمان شهرستان سیاهکل، افتتاح شد.

این سه سایت ارتباطی روستایی، در روستاهای کوه پس ، گولک و اروشکی در بخش دیلمان شهرستان سیاهکل در استان گیلان واقع شده اند.

با بهره برداری از این سایت های ارتباطی، دسترسی 1464 نفر در 548 خانوار، در روستاهای کوه پس، گولک، اروشکی، لیه، نیاول، رزدره و گرماور، به اینترنت پرسرعت نسل سه و چهار ایرانسل و شبکه ملی اطلاعات، برقرار شد.

این سایت های ارتباطی، با اعتبار 60 میلیارد ریالی، از محل بودجه طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO)، به بهره برداری رسیده اند.

افتتاح این سایت های روستایی، با ایجاد دسترسی ساکنان مناطق روستایی به زیرساخت پرسرعت ارتباطی ایرانسل، نقش مؤثری در کاهش شکاف دیجیتال و کمک به توسعه کسب وکارهای دانش بنیان در این مناطق ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از سه سایت ارتباطی روستایی ایرانسل در سیاهکل

بهره برداری از سه سایت ارتباطی روستایی ایرانسل در سیاهکل