مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 09:572022-07-01سياسي

کمبودها در ناجا دلیلی برای دوری از خدمت به مردم نخواهد بود


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: کمبودها نمی تواند دلیلی برای عدم انجام وظایف به ویژه در قبال مردم باشد و باید با کار جهادی و انقلابی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام قاسم نوروزپور، رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان صبح امروز در جمع کارکنان ستاد انتظامی استان سمنان اظهار کرد: کار جهادی و انقلابی، عملی است که با توقع کم و تلاش زیاد محقق می شود؛ هزینه کم و کار زیاد معامله با خداست و شهدا جان خود را با خدا معامله کردند.

وی بیان کرد: شهدای ما این گونه بودند؛ جهادی های ما هم این گونه اند که یُجاهِدونَ بِأموالِهِم و أنفُسِهم یعنی با تمام قوا آمده اند.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: سخن رهبری در خصوص کار جهادی، اهمیت و جایگاه جهت گیری و کار جهادی را در منظومه ارزشی انقلاب اسلامی ایران مشخص می کند و بیانگر این است که با کارهای جهادی و انقلابی کشور به رشد و بالندگی دست پیدا خواهد کرد.

نوروزپور افزود: فراجا نیز می تواند با کار انقلابی و جهادی کارکنان متدین خود، مأموریت های محوله را به بهترین شکل ممکن انجام دهد تا رضایت خداوند و رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودها در ناجا دلیلی برای دوری از خدمت به مردم نخواهد بود

کمبودها در ناجا دلیلی برای دوری از خدمت به مردم نخواهد بود