مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 09:072022-07-01پزشكي

3 خدمت جدید سلامت در اقلید با حضور وزیر بهداشت کلید خورد


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان فارس، از سه خدمت جدید سلامت در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و کلینیک تخصصی حضرت امام جعفر صادق(ع) اقلید رونمایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اقلید، بهرام عین اللهی در ادامه برنامه های سفر امروز خود به استان فارس با حضور در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)، دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس این بیمارستان، دستگاه ماموگرافی دیجیتال و ویدئوآندوسکوپ کلینیک تخصصی حضرت امام جعفر صادق (ع) را افتتاح کرد.

دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس در بخش رادیولوژی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اقلید از خدمات جدید این بیمارستان است که با اعتباری به مبلغ دو میلیارد و 700 میلیون تومان راه اندازی شد.

مبلغ یک میلیارد تومان از خرید این دستگاه، از سوی امیرحسین مصطفوی نیکوکار عرصه سلامت تامین شده است، همچنین برای راه اندازی و نصب سی تی اسکن، یک دستگاه UPS به مبلغ یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان از سوی شرکت فولاد اقلید اهدا شده است.

با راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اقلید، نیاز بیماران این شهر در زمینه مراجعه به شهرستان های همجوار برای انجام سی تی اسکن برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 خدمت جدید سلامت در اقلید با حضور وزیر بهداشت کلید خورد

3 خدمت جدید سلامت در اقلید با حضور وزیر بهداشت کلید خورد