مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 08:422022-07-01سياسي

اعتبارات راهداری اسلامشهر، متناسب با نیازهای منطقه نیست


محورهای مواصلاتی این شهرستان به عنوان راه های ارتباطی شهرهای غرب استان به مرکز تهران هستند اما متاسفانه اعتبارات، امکانات و تجهیزات اداره راهداری اسلامشهر متناسب با نیازهای منطقه نیست.

- حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: یکی از دغدغه های مهم و همیشگی مردم موضوع راه های مواصلاتی بوده و مردم اسلامشهر سالیان سال برای تردد در برخی معابر دچار مشکل هستند که با پیگیری های شریفیان نماینده مجلس، بازدید میدانی توسط مدیران استانی از جاده های مواصلاتی شهرستان اسلامشهر انجام گرفت.

وی گفت: جاده ورودی شهریار به اسلامشهر با نام جاده بادامک یکی از محورهای مواصلاتی است که با پیگیری های انجام شده عملیات مرمت و روکش آسفالت آن در حال انجام است که مقرر شده، اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان برای تعریض و استانداردسازی این جاده در فاز اول اختصاص یابد و در فاز بعدی به دنبال رفع مشکل روشنایی این محور خواهیم بود.

حبیبی با اشاره به اینکه برخی راه های ارتباطی در شهرستان اسلامشهر جاده مواصلاتی چند استان و شهرستان است، افزود: در بلوار حضرت معصومه(س) که محل تردد مردم شهرستان های بهارستان، رباط کریم و اسلامشهر است در سال های گذشته با کمک شهرداری اسلامشهر روشنایی آن تامین شده و بخشی از مسیر نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات راهداری اسلامشهر، متناسب با نیازهای منطقه نیست

اعتبارات راهداری اسلامشهر، متناسب با نیازهای منطقه نیست