مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 08:422022-07-01اقتصادي

در اجرای یارانه های جدید یک عذرخواهی به مردم بدهکاریم


ما یک شرمندگی و عذرخواهی به مردم بدهکاریم که به واسطه اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها اذیت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، امین حسین رحیمی پنجشنبه 9 تیر در یادواره 57 شهید والامقام روستای حسین آباد شاملو از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر با بیان اینکه افزایش بی رویه قیمت ها قابل قبول نیست و باید کنترل شود، اظهار کرد: دولت مصمم است تسلط خود بر بازار را افزایش دهد.

رحیمی با اشاره به برگشت قیمت کالاها به پایه قیمت مصوب 31 اردیبهشت ماه تصریح کرد: تولیدکنندگان بدون اجازه سازمان حمایت از تولید و مصرف کنندگان اجازه افزایش قیمت را ندارند.

وی بیان کرد: دولت شبانه روز به فکر مردم است و تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته تا از افزایش قیمت ها و بی نظمی جلوگیری کند.

رحیمی با اشاره به اینکه دولت هرگز اجازه نمی دهد مردم ناراحت و آزرده خاطر شوند، افزود: مشکلات زیاد است و به برکت خون شهدا و با همراهی مسئولان و مردم، این مشکلات کم خواهد شد.

وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه ما برای کاهش مشکلات شب و روز نمی شناسیم، گفت: مقام معظم رهبری، رییس جمهور و تمامی مسئولان تدبیر می کنند تا امورات کشور به درستی انجام شود.

وی مطرح کرد: به عنوان عضوی از دولت شهادت می دهم که دولت سیزدهم که خود را دولتی مردمی و انقلابی می داند، تمام تلاشش بر این است تا ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اجرای یارانه های جدید یک عذرخواهی به مردم بدهکاریم

در اجرای یارانه های جدید یک عذرخواهی به مردم بدهکاریم