مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 08:422022-07-01اجتماعي

حمایت ژاپن از توسعه کشاورزی پایدار در جوار دریاچه ارومیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کازوتوشی آیکاوا؛ سفیر ژاپن در جمهوری اسلامی ایران که برای بازدید از پروژه های کشاورزی پایدار و معیشت جایگزین طرح احیای دریاچه ارومیه به استان آذربایجان غربی سفر کرده بود، - سفیر ژاپن در ایران در سفر به استان آذربایجان غربی، بر حمایت این کشور از توسعه کشاورزی پایدار در جوار دریاچه ارومیه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کازوتوشی آیکاوا؛ سفیر ژاپن در جمهوری اسلامی ایران که برای بازدید از پروژه های کشاورزی پایدار و معیشت جایگزین طرح احیای دریاچه ارومیه به استان آذربایجان غربی سفر کرده بود، با استاندار و مدیرکل حفاظت محیط زیست این استان دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور نماینده مقیم دفتر عمران ملل متحد در ایران همراه بود، محمدصادق معتمدیان؛ استاندار آذربایجان غربی، احیای دریاچه ارومیه را اولویت دولت سیزدهم برشمرد و از حمایت ژاپن برای احیای این دریاچه قدردانی کرد.

انجام اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری برای احیای دریاچه ارومیهوی افزود: اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری بسیاری برای احیای این دریاچه از جمله گسترش کشت گلخانه ای و در نهایت کاهش حداکثری فشار احتمالی به کشاورزان منطقه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ژاپن از توسعه کشاورزی پایدار در جوار دریاچه ارومیه

حمایت ژاپن از توسعه کشاورزی پایدار در جوار دریاچه ارومیه