مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 07:222022-07-01سياسي

آمریکا زمانی حقوق بشر را قبول دارد که در راستای منافعش باشد


عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به استاندارد دوگانه غرب درباره حقوق بشر گفت: استکبار جهانی زمانی حقوق بشر را قبول دارد که در راستای منافعش باشد.

- حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: استکبار جهانی سعی می کند هر که در مقابلش می ایستد را نابود کند و برای آنها هیچ چیز جز منافعشان اهمیت ندارد.

وی افزود: امروز که ما در دوران استعمار نوین به سر می بریم، استکبار جهانی سعی دارد تا با رنگ و لعاب حقوق بشر و همان طور که رهبر انقلاب گفتند یعنی با دست چدنی با روکش مخملی اهداف استکباری خود را به پیش ببرد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: استکبار جهانی تنها زمانی حقوق بشر را قبول دارد که در راستای منافعش باشد و مخالفان خود را با انگ اقدامات ضد حقوق بشری همواره زیر سوال برده و تحت فشار قرار می دهد.

نقدعلی خاطرنشان کرد: امروز در جای جای جهان افغانستان، سوریه، عراق و نیجریه، همه از رفتارهای مستکبرانه آمریکا آسیب دیده اند و خسارت های سنگینی به آنها تحمیل شده است.

* حتی مردم آمریکا هم از استاندارد دوگانه حقوق بشری غرب مستثنا نیستند وی افزود: حتی مردم خود آمریکا هم از این استاندارد دوگانه حقوق بشر هم مستثنا نیستند و رنگین پوستان در آمریکا هیچ امنیتی ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا زمانی حقوق بشر را قبول دارد که در راستای منافعش باشد

آمریکا زمانی حقوق بشر را قبول دارد که در راستای منافعش باشد