مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 00:422022-06-30سياسي

اسلامی: طبق برجام موضوع PMD بسته شده است


رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به روند مذاکرات هسته ای گفت: حاصل این همه سال مذاکره به سند برجام ختم شده است؛ در این سند PMD با یک شرحی بسته شده است و تعهدی از سوی طرف های مقابل پذیرفته شده و همزمان برداشتن همه تحریم ها علیه ایران وضع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و یادواره 17 هزار شهید ترور در اصفهان اظهار کرد: وقایع انقلاب اسلامی قبل از انقلاب تا به امروز، همه برای ما عبرت آموز و موجب شکل گیری فرهنگ اسلام ناب محمدی است.

وی با بیان اینکه اولین شعاری که بعد از انقلاب توسط جریان سلطه بلند شد این بود که مذهب شیعه باطل است، افزود: در آن موقع کسی شاید به همه ابعاد موضوع پی نبرده بود؛ با وجود آنکه جریان قدرتمند رسانه ای در آن زمان به صورت امروز نبود، اما در مقیاس همان روز هم جریان گسترده ای را علیه انقلاب شکل دادند چرا که برای آن ها پیروزی انقلاب با محوریت یک مرجعیت دینی غیر قابل تحمل بود و تلاش داشتند با ابزار تطمیع، تهدید و ترور ریشه های تفکر انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

  اسلامی با اشاره به مسائل اقتصادی در کشور تصریح کرد: آمریکا اعلام کرد در جنگ نظامی نمی توانیم پیروز شویم بنابراین جنگ اقتصادی را شکل می دهیم و هدفشان از این نبرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: طبق برجام موضوع PMD بسته شده است

اسلامی: طبق برجام موضوع PMD بسته شده است