مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 23:422022-06-30سياسي

تکیه به آموزه های انقلاب راهکار حل مشکلات است


عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه تکیه به آموزه های انقلاب راهکار حل مشکلات است، گفت: در دهه نود به جای آن که به خدا و آموزه های انقلاب و امام راحل تکیه شود بیان شد که با کدخدا می سازیم و مشکلات و موانع و گرفتاری های ما افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، آیت الله علی معلمی در مراسم چهلمین روز دفن شهید گمنام در شهر آلاشت و سالروز شهادت امام محمد تقی(ع) در مسجد امام حسین(ع) آلاشت، گفت: کم سن ترین امام شیعیان و انتقال امامت در 9 سالگی از ویژگی های خاص امام جواد (ع) است و شهید گمنام مدفون در آلاشت هم 25 ساله جوان است و حتی برای برخی علاقه مندان امام رضا(ع) پذیرش امامت امام جواد (ع) در سن پایین، دشوار بود ولی ابهت و شرایط امام جواد (ع) همگان را شیفته کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان با بیان اینکه امام جواد (ع) فرمودند: اعتقاد به خدا و توکل بر خدا قیمت انسان را گران قیمت می کند ، افزود: ایمان انسان هر چه قدر برجسته تر شود، ارزش انسان هم بیشتر می شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری، استواری امام راحل را عامل رد شدن از مشکلات مقطع سال 1360 توصیف کردند و امام در برابر استکبار و عوامل استکبار ایستادند و مشکلات از سر ملت دور شد، اظهار کرد: در مقطع کنونی که استکبار بزرگ دم از حقوق بشر می زند  ـ ولی ننگ بر مدعیان دروغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه به آموزه های انقلاب راهکار حل مشکلات است

تکیه به آموزه های انقلاب راهکار حل مشکلات است