مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 22:072022-06-30سياسي

وحید جلیلی روی «آنتن زنده» دروغ گفت؟


مشخص نیست که مهدی خسروی که توبیخ شده است، چگونه بعد از توبیخ رییس و معاون صداسیما همچنان مجری برنامه های زنده بوده است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، پایگاه خبری چندثانیه نوشت: وحید جلیلی یکم تیر ماه در واکنش به تذکر رهبر انقلاب در مورد نحوه مواجهه رسانه ملی با دستگیری سارقین بانک ملی توسط ناجا اعلام کرد که همان دقایق اولیه! رییس رسانه ملی (جبلی) و معاون سیاسی (خدابخشی)، عواملی که در این زمینه کوتاهی کرده اند را توبیخ کردند.

این برنامه مربوط به بیستم خرداد است.

با رصد تلوبیون اما مشخص شد که مجری برنامه (مهدی خسروی) که مخاطب اصلی تذکر رهبر انقلاب است در روزهای 23 و 25 خرداد روی آنتن زنده همچنان برنامه داشته است.

طبق گزارش پخش شده در شبکه خبر، خسروی برخورد و لحن نامناسبی با فرمانده اگاهی ناجا داشته است.

حالا مشخص نیست که مهدی خسروی که توبیخ شده است، چگونه بعد از توبیخ رییس و معاون صداسیما همچنان مجری برنامه های زنده بوده است؟ آیا وحید جلیلی دروغ گفته است؟ از تعلل تیم جدید رسانه ملی همین بس که متن تذکر رهبر انقلاب روز 22 خرداد در سایت ایشان منتشر شده اما واکنش رییس رسانه ملی مربوط به 31 خرداد است، یعنی روزی که ویدئوی این تذکر رسانه ای شد! آیا رییس صداوسیما به تذکر رهبر انقلاب واکنش نشان داده یا ابعاد گسترده رسانه ای شدن ویدئوی تذکر رهبری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحید جلیلی روی «آنتن زنده» دروغ گفت؟

وحید جلیلی روی «آنتن زنده» دروغ گفت؟