مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 21:322022-06-30سياسي

چهاردهمین جشنواره هلهله فرشته ها در قم برگزار می شود/آغاز زندگی مشترک 110 زوج


مدیرعامل بنیاد خیریه یازهرا(س) از برگزاری مراسم افتتاحیه چهاردمین جشنواره هلهله فرشته ها با حضور سخنرانان و مداحان برجسته کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی امیدواریان امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری چهاردهمین جشنواره هلهله فرشته ها بیان کرد: امسال نیز همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) و روز ازدواج نیز جشنواره هلهله فرشته ها روز جمعه دهم تیر ماه همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این جشنواره مجتمع امام خمینی گلزار شهدای علی بن جعفر در نظر گرفته شده است، گفت: در این جشن با شکوه که با اجرای کاظم احمد زاده همراه خواهد بود، از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی و حجت الاسلام محمدبرمایی بهره مند خواهیم شد.

دبیر جشنواره هلهله فرشته ها از قرائت قرآن توسط استاد حامد علیزاده از قاریان بین المللی در این برنامه خبر داد و گفت: در این مراسم صابر خراسانی در در وصف این ازدواج مبارک به شعرخوانی و حاج سید مهدی میرداماد و کربلایی جواد مقدم به مدیحه سرایی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه از عموم مردم و علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام برای شرکت در این جشن دعوت به عمل آمده است، یادآور شد: ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین جشنواره هلهله فرشته ها در قم برگزار می شود/آغاز زندگی مشترک 110 زوج

چهاردهمین جشنواره هلهله فرشته ها در قم برگزار می شود/آغاز زندگی مشترک 110 زوج