مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 21:072022-06-30سياسي

اغتشاشگران سیاسی از رهبری عبور کرده اند؟


مدتهاست که آشنایان با سیاست ایران می گویند که افراطیون از رهبری و دستگاه های حکومتی عبور کرده اند و با اتکا به برخی عناصر قدرت آفرین بیشتر به دنبال هرج و مرج سیاسی هستند.

- سید صادق آل طه در یادداشتی در جماران نوشت: در خبرها خواندیم که امروز در میان سخنان سخنران مراسم بزرگداشت شهید صدوقی در یزد گروهی مانع ایراد سخنرانی شده اند و با سر و صدا مجلس را به هم زده اند.

حقیقت داستان آن است که من از محتوای این جلسه خبر ندارم و از اینکه سخنران چه گفته که اغتشاش گران را آشفته کرده هم بی اطلاع هستم.

اما روی سخنم با گروهی است که با عنوان دفاع از نظام و رهبری معظم آن و با قیافه حق به جانب جلسات سخنرانی را بر هم زده و به اغتشاش گری روی می آورند.

باید از آنان پرسید این اعتماد به نفس را از کجا می آورند و متکی به چه باورهایی هستند که خود را در مقامی بالاتر دیده و به دیگران به چشم منحرف و فتنه گر و.

می نگرند و انجام هر قدامی علیه آنان را مجاز می شمرند.

نگران کننده است که اگر خدای نکرده، همین نگاه های خود حق پندار که بقیه را دشمن می پندارد، نعوذبالله! در دستگاههای حساس کشور هم رسوخ کند، چه اقداماتی ممکن است صورت گیرد و چه حقوقی ضایع شود که به هم ریختن سخنرانی در مقابل آن کار عجیبی محسوب نمی شود! راستی مگر همین چند هفته قبل رهبر معظم انقلاب در حرم اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشگران سیاسی از رهبری عبور کرده اند؟

اغتشاشگران سیاسی از رهبری عبور کرده اند؟