مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 20:272022-06-30سياسي

استاندار خراسان رضوی: خانواده، رکن اساسی جامعه اسلامی است


خانواده رکن اصلی جامعه اسلامیست و باید برای بسیاری از مشکلات اجتماعی جامعه، گاهی جدی به کانون خانواده داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در نشست بصیرت افزایی مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداریهای سراسر کشور در مشهد گفت: زنان، شاکله و محور اساسی خانواده هستند و کارکردهای ضعیف درون خانواده با نقش آفرینی بانوان می تواند به کارکرد قوی تبدیل شود.

استاندار اظهار کرد: خانواده، رکن اساسی جامعه اسلامی است و موضوع خانواده اهمیت فراوانی دارد چنانکه مقام معظم رهبری در این حوزه  بارها تذکرات جدی به مسوولان، آحاد جامعه و بانوان داده اند.

نظری  با بیان این که جامعه سالم و متعالی در گرو وجود خانواده سالم است گفت: زن، محور اصلی خانه و خانواده است که برخی اشکالات بیرون از فضای خانه و خانواده با حضور و به وسیله بانوان بی اثر می شود.

وی افزود: یکی از راهکارهای تقویت خانواده و اصلاح کارکرد این نهاد، اهمیت دادن به آموزش است که در این راستا آموزش خانواده باید از بدو تشکیل و در تمامی مراحل زندگی هم چون فرزندآوری و رشد آنها مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در راستای آموزش خانواده می توان از ظرفیت واحدهای دانشگاهی پیام نور خراسان رضوی بهره گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان رضوی: خانواده، رکن اساسی جامعه اسلامی است

استاندار خراسان رضوی: خانواده، رکن اساسی جامعه اسلامی است