مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 19:472022-06-30سياسي

موافقت وزارت نیرو با تخصیص آب سدهای برقابی لیروک و زالکی در الیگودرز


نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزارت نیرو با تخصیص آب سدهای برقابی لیروک و زالکی در این شهرستان پس از پیگیری های فراوان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزارت نیرو با تخصیص آب سدهای برقابی لیروک و زالکی در این شهرستان پس از پیگیری های فراوان خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته توانسته ایم موافقت وزارت نیرو را برای تخصیص گذر آبی طرح های برقابی دو سد لیروک و زالکی در شهرستان الیگودرز را بگیریم.

رییس کمیته برنامه ریزی آمار و آمایش سرزمین کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری های صورت گرفته این دو طرح در قانون بودجه سنواتی سال های گذشته درج شده اند و مطالعات آنها توسط شرکت آب و نیرو کشور در حال انجام است.

خدابخشی همچنین بیان کرد: با دستور وزیر نیرو یک هزار و 759 میلیون مترمکعب تخصیص گذرآبی برای سد لیروک و 2 هزار و 214 میلیون مترمکعب تخصیص گذرآبی برای سد زالکی موافقت شده است.

وی اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد هر چه سریعتر مجوز مطالعات ماده 23 اعم از فنی و اقتصادی، تاییدیه زیست محیطی و پدافند غیرعامل دو سد مذکور را با همکاری دستگاه های متولی امر انجام دهیم که در حال حاضر سد لیروک منتظر تایید زیست محی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزارت نیرو با تخصیص آب سدهای برقابی لیروک و زالکی در الیگودرز

موافقت وزارت نیرو با تخصیص آب سدهای برقابی لیروک و زالکی در الیگودرز