مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 18:022022-06-30اجتماعي

آغاز اعزام اردوهای راهیان نور غرب کشور از اصفهان


مسؤول مرکز اردویی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: اردوهای راهیان نور غرب استان اصفهان از 11 تیر ماه آغاز و تا پنجم مرداد ادامه خواهد داشت.

- عباس محمدی مسؤول مرکز اردویی سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور غرب استان اصفهان از 11 تیر ماه آغاز و تا پنجم مرداد ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: این اردوها به صورت 72 ساعت (سه روزه) انجام می شود و در این مدت روزانه 5 دستگاه اتوبوس زائران این اردوها را به غرب منتقل خواهد کرد که پیش بینی می شود در این مدت حدود 7 هزار نفر در این اردوها شرکت کنند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این اردوها از مناطق بانه، سقز و یادمان های بیرانوند و بلحسن و همچنین جاده بانه-سردشت بازدید خواهند کرد، گفت: کلیه اتوبوس ها با رعایت شرایط ایمنی و سلامت زائران در مسیر تردد می کنند و دارای بیمه هستند و علاوه بر این کلیه بسیجیان نیز تحت پوشش بیمه غرامت بسیج قرار خواهند گرفت.

محمدی افزود: برنامه های متنوعی از جمله بهره گرفتن از راویان دوران دفاع مقدس، برنامه های نماز جماعت و مداحی، برگزاری شب های خاطره، نمایش فیلم های سینمایی و حضور مناطق عملیاتی در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اعزام اردوهای راهیان نور غرب کشور از اصفهان

آغاز اعزام اردوهای راهیان نور غرب کشور از اصفهان