مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 17:522022-06-30اجتماعي

افزایش 2 تا 3 درجه ای دما به دنبال گرمای زودرس تابستانی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه گرمای زودرس تابستانی سبب افزایش 2 تا 3 درجه ای دما شده است، گفت: استقرار الگوی گرم تابستانی همراه با افزایش 2 تا 3 درجه دما در سطح استان تا روز شنبه ادامه دارد.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: استقرار الگوی گرم تابستانی همراه با افزایش 2 تا 3 درجه دما در سطح استان تا روز شنبه ادامه دارد.

وی افزود: از روز یکشنبه تا سه شنبه کاهش محسوس دما، وزش باد و خیزش گرد و خاک در اکثر مناطق استان همراه با ایجاد تنش دمایی در محصولات کشاورزی پیش بینی می شود و رعایت الزامات ایمنی، حفاظت از محصولات کشاورزی، گلخانه ای و واحدهای دام و طیور در برابر تغییرات دمایی توصیه می شود.

شیشه فروش با اشاره به ناهنجاری های اقلیمی گفت: هفته گذشته شاهد اُفت دما در مناطق غربی استان بودیم که سبب سرمازدگی محصولات کشاورزی شد در حالی که در شرق استان دمای هوا 2 درجه بالاتر از حد نرمال بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه فروردینی را پشت سر گذاشتیم که بارش مؤثری نداشته ایم، ادامه داد: در فصل بهار شاهد کاهش 90 درصدی بارش نسبت به میانگین بلندمدت در استان بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 تا 3 درجه ای دما به دنبال گرمای زودرس تابستانی

افزایش 2 تا 3 درجه ای دما به دنبال گرمای زودرس تابستانی