مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 16:072022-06-30اجتماعي

خرید 50 اتوبوس کارکرده بدون مجوز شورای شهر تهران


اخیراً مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز در صحن شورای شهر تهران از برنامه ریزی شهرداری برای خرید اتوبوس های کارکرده خبر داده بود که این مسئله با انتقاد از سوی برخی از اعضای شورای شهر تهران روبرو شده بود.

- رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نسبت به خرید 50 دستگاه اتوبوس کارکرده بدون مجوز شورای شهر تهران انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ سید جعفر تشکری هاشمی، درمورد لزوم نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اظهار کرد: در شرایط فعلی ضرورتی بر خرید اتوبوس کار کرده نمی بینیم.

ما در داخل کشور چندین شرکت سازنده اتوبوس داریم که درحال حاضر اتوبوس تولید می کنند و جمعیت بزرگی هم در این شرکت ها منتظر مشتری هستند، بنابراین وقتی قابلیت تولید اتوبوس را در داخل کشور داریم یعنی دلیلی بر خرید دست دوم یا واردات اتوبوس وجود ندارد.

وی تصریح کرد: نظر مدیران شهری این بود که یک سبد محصول شامل اتوبوس های وارداتی و تولید داخل و دست دوم ارائه شود اما اینکه این سبد الزاماً باید در شبکه تأمین ما اتفاق بیفتد موضوعی است که جای بحث دارد.

شهرداری تا به الان 50 دستگاه خریداری کرده و تعداد دیگری هم در دستور کار قرار گرفته که البته شورای شهر مجوزی برای این موضوع نداده بود و به همین دلیل هم از مدیران شهری توضیح خواستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 50 اتوبوس کارکرده بدون مجوز شورای شهر تهران

خرید 50 اتوبوس کارکرده بدون مجوز شورای شهر تهران