موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق - كميسيون تلفيق بودجه - استقلال خوزستان - متناسب سازي - هيات مديره باشگاه پرسپوليس - مراسم برترين هاي آسيا - فرمانداري جاسك - هيأت هاي ورزشي - آزمون آزمايشي - نفت آبادان سپاهان - بازيكن تيم فوتبال تراكتور - رضا خضرايي - بهروز ياري - هوش مصنوعي جديد - واترپلوي ايران - گيفت اوربان - بازيگر سريال ستايش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 15:372022-06-30فرهنگي

اولویت سازمان سینمایی عدالت فرهنگی و شایسته محوری است / در برابر بی قانونی ایستاده ایم


عدالت فرهنگی سرلوحه فعالیت ها و ماموریت های ما در دوره جدید است و این موضوع ناشی از نگاه کلان دولت مردمی و اهتمام شخص وزیر فرهنگ و ارشاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی و سمعی بصری، نشست محمد خزاعی، معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی کشور با صنوف و فعالان حوزه سینما شب گذشته در استان کرمان برگزار شد.

خزاعی با اشاره به فلسفه شکل گیری سفرهای استانی مدیران سینمایی گفت: عدالت فرهنگی سرلوحه فعالیت ها و ماموریت های ما در دوره جدید است و این موضوع ناشی از نگاه کلان دولت مردمی و اهتمام شخص وزیر فرهنگ و ارشاد است.

  وی افزود: عدالت فرهنگی در حد یک شعار و نمایش رسانه ای در دولت سیزدهم باقی نخواهد ماند زیرا یکی از دغدغه های رییس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسعه و تقویت مباحث فرهنگی است در همین راستا ما ماموریت داریم با حضور میدانی در استان ها و با اقدام جهادی نقاط قوت و ضعف استان ها و شهرستان ها را شناسایی کنیم تا برنامه ها و طرح های سازنده و مکمل برای آن ها فراهم شود.

رییس سازمان سینمایی تاکید کرد: مسیر جدید حرکت به سمت عدالت فرهنگی و فضاسازی برای کار کردن همه هنرمندان است و ما امروز در برابر بی قانونی، هرج و مرج فرهنگی و رانت و رانت خواهی ها ایستاده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت سازمان سینمایی عدالت فرهنگی و شایسته محوری است / در برابر بی قانونی ایستاده ایم

اولویت سازمان سینمایی عدالت فرهنگی و شایسته محوری است / در برابر بی قانونی ایستاده ایم