مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 15:372022-06-30اجتماعي

تداوم «گرما» طی امروز و فردا


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از تداوم هوای گرم در بیشتر مناطق کشور طی امروز و فردا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق ضیاییان با بیان اینکه امروز و جمعه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار همراه با تداوم هوای گرم حاکم خواهد بود، اظهار کرد: امروز در استان های تهران، البرز و قزوین به سبب افزایش غلظت آلاینده های جوی و گرد و غبار، کاهش کیفیت هوا انتظار می رود.

به گفته وی، شنبه در برخی مناطق شمالی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، یکشنبه و دوشنبه علاوه بر مناطق فوق در برخی مناطق استان های ساحلی دریای خزر، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و ارتفاعات هرمزگان، به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید پیش بینی می شود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا همچنین افزود: طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد نسبتا شدید، در بعضی ساعات وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

ضیاییان با بیان اینکه پنجشنبه و جمعه در برخی مناطق جنوب غرب، شنبه در برخی مناطق جنوب غرب و شرق سمنان، یکشنبه و دوشنبه در شمال شرق و بخش هایی از مرکز کشور افزایش سرعت وزش باد، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم «گرما» طی امروز و فردا

تداوم «گرما» طی امروز و فردا