مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 15:022022-06-30سياسي

نایب رییس اتحادیه املاک یزد: بازرسین املاک حمایت قانونی می خواهند


نایب رییس اتحادیه املاک یزد با بیان این که بازرسین مشاورین املاک تنها در موضوع تخلف هزینه کمیسیون اجازه نظارت دارند، گفت: بازرسین املاک برای تأثیرگذاری بیشتر حمایت قانونی می خواهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، رضا دشتی نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران نظارت بر فرآیند اجرایی مشاورین املاک را در گرو حمایت های قانونی دانست  اظهار کرد : قانون محدودیت هایی قائل شده که دست مارا بسته است یعنی وظایفی به بازرس ما محول شده که فراتر از آن نمی تواند عمل کند.

وی افزود: به واسطه محدودیت های قانونی بازرسان اتحادیه املاک حتی نمی توانند بسته قول نامه ها را مشاهده تا وضعیت عقد قرارداد ها را ببیند.

نایب رییس اتحادیه املاک استان یزد با بیان این که بازرسان این نهاد صنفی فقط در بحث کمیسیون اجازه نظارت دارند، گفت: قانون نظام صنفی باید تعدیل شود که طبیعتا نظارت های ما بیشتر خواهد شد.

دشتی نژاد تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف در بحث کمیسیون توسط مشاورین املاک می توانند به خیابان کاشانی، اول بلوار خاتم، کوچه جنب حسینیه حجت، اتحادیه صنف مشاورین املاک مراجعه کنند.

وی با بیان این که دو کمیسیون شورای حل اختلاف روز های یکشنبه و سه شنبه فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: مشاورین املاک می توانند بازار این حوزه را متعادل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس اتحادیه املاک یزد: بازرسین املاک حمایت قانونی می خواهند

نایب رییس اتحادیه املاک یزد: بازرسین املاک حمایت قانونی می خواهند