مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 14:372022-06-30پزشكي

طرح توسعه بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد


با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور طرح توسعه بیمارستان فوق تخصصی امیرالمومنین(ع) شهرضا به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، ظهر طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا با 252 تخت مصوب با حضور وزیر بهداشت، نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، فرماندار و مسؤولان استان و شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ادامه این افتتاح دستگاه سی تی اسکن و ام آر آی با مبلغ 25 میلیارد تومان و نیروگاه خورشیدی با توان 100 کیلووات به مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مرکز درمانی بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا به عنوان مرکز درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با کادری مجرب و با استفاده از امکانات موجود با رعایت ایمنی بیمار، اخلاق حرفه ای و ارتقای مستمر کیفیت خدمات و با هدف کاهش درد و الام بیماران از آبان ماه 1386 با 140 تخت مصوب خدمات درمانی اثربخش به مردم منطقه شهرضا و جنوب استان اصفهان ارائه می کند.

این مرکز با بهره گیری از سرمایه های نیروی انسانی، منابع فیزیکی و مالی کامل ترین مرکز درمانی جنوب استان در راستای ارائه خدمات سلامت است؛ در سال 1394 کلنگ طرح توسعه بیمارستان زده شد و در بهمن 1398 این مرکز با 252 تخت مصوب و در 3 ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

طرح توسعه بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد