مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 14:322022-06-30سياسي

بسیج مقتدرانه به سمت تحقق بیانات رهبری حرکت می کند


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بسیج دریای خروشان و جوشانی است که مقتدرانه به سمت تحقق بیانات امامین انقلاب حرکت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی ظهر امروز در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه محلات اظهار کرد: تفکر بسیج محصول درخشش نور و محبت الهی در اندیشه امام خمینی(ره) بود و حَضرت امام با تشکیل بسیج علاوه بر اینکه انقلاب اسلامی را از شر توطئه های دشمنان نجات داد، زمینه مردمی سازی پیشرفت کشور را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه بسیج دُر گران بهای ملت ایران است، افزود: بسیج در طول 43 سال گذشته تیرهای بلا را با جان خریده و سپر بلای ملت بوده تا گام های بلند ملت ایران به سمت پیشرفت و سعادت استوارتر و شتابنده تر حرکت کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: بسیج در رزمگاه های بزرگ موازنه را به نفع ملت تمام کرده و خطرات علیه کشور و مردم را به فرصت های شکوفایی تبدیل نموده و بسیج نمایشگاهی از هویت و ظرفیت های عظیم ملت ایران است.

کریمی با تأکید بر اینکه بسیج مسیر اقتدار ملت ایران و قوی شدن را مستحکم تر و با جدیت ادامه می دهد، گفت: بسیج دریای خروشان و جوشانی است که مقتدرانه به سمت تحقق بیانات امامین انقلاب حرکت می کند و همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند بسیج مزرعه ای بدون مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج مقتدرانه به سمت تحقق بیانات رهبری حرکت می کند

بسیج مقتدرانه به سمت تحقق بیانات رهبری حرکت می کند