مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 13:222022-06-30ورزشي

هندبال ساحلی ایران با حمایت ایرانسل، جزو 10 تیم برتر جهان شد


تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران، جایگاه نهم مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورد.

- اخبار شرکت ها به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تیم ملی هندبال ساحلی ایران که با حمایت ایرانسل، در رقابت های قهرمانی جهان شرکت کرده بود، توانست رتبه نخست گروه بازنده ها و رتبه نهم جهان را به خود اختصاص دهد.

تیم ایران، که در مرحله گروهی، با دو شکست و یک پیروزی، به عنوان تیم سوم گروه مقدماتی، راهی مرحله دوم شده بود، در این مرحله، با پیروزی برابر پرتغال، شکست مقابل برزیل، پرافتخارترین تیم جهان و واگذاری بازی به قطر در ضربات تن به تن، از رسیدن به جمع هشت تیم برتر جهان بازماند و در گروه بازنده ها به ادامه رقابت پرداخت.

در ادامه رقابت ها، ملی پوشان هندبال ساحلی ایران با عملکردی پرقدرت، به ترتیب مقابل پورتوریکو، آرژانتین و پرتغال به پیروزی دست یافتند و عنوان نهم جهان را از آن خود کردند.

رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی بزرگسالان جهان از 31 خرداد تا 5 تیر به میزبانی هراکلیون یونان دنبال شد و تیم ملی ایران با ترکیب جواد صادقی، شهریار حسینی، حسین رحمتی، پارسا دهقانی، مسلم کاظمی، علی پیرزاده اهوازی، وحید عرب زاده، میلاد حمیدی فر، امین کاظمی و مهدی رزاق پور و با هدایت آنتونیو گرا پی شه، پرافتخارترین مربی هندبال ساحلی جهان، در این مسابقات حضور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هندبال ساحلی ایران با حمایت ایرانسل، جزو 10 تیم برتر جهان شد

هندبال ساحلی ایران با حمایت ایرانسل، جزو 10 تیم برتر جهان شد