مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 13:022022-06-30سياسي

زمینه های فساد در فضای مجازی زیاد شده است/ پرونده های طلاق اثر عدم تواصی به حق است


رعایت تقوا در جامعه امروز بسیار دشوار است، زمینه‎ های فساد در فضای مجازی زیاد شده است و جوانان ما در معرض این آسیب هستند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ حجت الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم، رییس دیوان عالی کشور در همایش صلح یاران شوراهای حل اختلاف دادگستری استان فارس، با بیان اینکه یک جامعه مطلوب و صالح چهار رکن لازم دارد اظهار کرد: وظیفه ما ساخت یک جامعه سالم با ایمان، عمل صالح و تواصی به حق و صبر است و در این میان ایجاد صلح و آشتی بین مومنین فرع بر این قضیه است.

ایمان، عمل صالح و تواصی به حق و صبر چهار رکن جامعه سالم است  وی ادامه داد: هرگاه قرار باشد خداوند امر مهمی را تذکر بدهد قسم یاد می کند ، خداوند قسم یاد کرده است که انسان دائماً در خسران و زیان است مگر اینکه چهار شاخصه، ایمان، عمل صالح و تواصی به حق و صبر را سرلوحه کار خود قرار دهد.

رییس دیوان عالی کشور افزود: ایمان و عمل صالح نیاز به تداوم دارد تا در جامعه ارزش شوند و مورد توجه همیشگی قرار بگیرند به همین دلیل باید به حق و صبر به صورت مرتب تواصی شود.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم عنوان کرد: تواصی به حق گاهی در یک محدوده کوچک مثل خانواده انجام می شود که در این صورت خانواده همیشه سالم و صالح باقی می ماند چرا که در هر زمان، تزلزل در خانواده ایجاد شود با تواصی به حق از آن پیشگیری می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه های فساد در فضای مجازی زیاد شده است/ پرونده های طلاق اثر عدم تواصی به حق است

زمینه های فساد در فضای مجازی زیاد شده است/ پرونده های طلاق اثر عدم تواصی به حق است