مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 11:372022-06-30دانش

رقابت بیش از 27 هزار داوطلب کنکور سراسری در استان اردبیل


نماینده سازمان سنجش در دانشگاه محقق اردبیلی از رقابت بیش از 27 هزار داوطلب کنکور سراسری در استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ترحم مصری ظهر امروز در بازدید از حوزه های آزمون سراسری این دانشگاه اظهار کرد: آزمون سراسری امسال نیز طبق روال سال گذشته طی 4 روز در حال برگزاری است؛ برگزاری آزمون گروه آزمایشی هنر صبح روز گذشته، گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز، گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا و گروه آزمایشی زبان های خارجی صبح شنبه 11 تیرماه برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به ضدعفونی کلیه حوزه های کنکور قبل از هر نوبت برگزاری آزمون، افزود: این آزمون در مرکز استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس آموزش وپرورش و در شهرستان های پارس آباد، بیله سوار، گرمی، مشگین شهر، نمین و خلخال برگزار می شود.

نماینده سازمان سنجش در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان این که 27هزار و 54 داوطلب در استان اردبیل برای کنکور سراسری ثبت نام کننده داشتیم، تشریح کرد: از این تعداد 16هزار و 202 نفر زن و 10هزار و 852 نفر مرد هستند.

وی ادامه داد: 2هزار و 196 داوطلب در گروه آزمایشی هنر، یک هزار و 607 داوطلب در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، 7هزار و 334 داوطلب در گروه آزمایشی علوم انسانی، 12


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بیش از 27 هزار داوطلب کنکور سراسری در استان اردبیل

رقابت بیش از 27 هزار داوطلب کنکور سراسری در استان اردبیل