مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 11:122022-06-30اجتماعي

ثبت نام در مدرسه نیروگاه اتمی بوشهر بر اساس قانون آموزش و پرورش باشد


سازمان انرژی اتمی نسبت به تکمیل مدرسه مورد نظر تا ابتدای مهرماه اقدام کرده و فرآیند ثبت نام هم بر اساس مقررات آموزش و پرورش برای این نوع مدارس انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده امروز صبح در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با قدردانی از اجرای طرح های تقویت بنیه علمی دانش آموزان برای آمادگی کنکور اظهار داشت: آماده سازی دانش آموزان برای کنکور باید در دستور کار جدی آموزش و پرورش قرار بگیرد  استاندار بوشهر اضافه کرد: برای بهره مندی از ظرفیت نخبگان در آموزش و پرورش هم افزایی بین آموزش و پرورش و دانشگاه ها ضروری است.

وی تصریح کرد: طرح هر دانش آموز یک مهارت با هماهنگی بین ادارات کل آموزش و پرورش، تعاون کار و رفاه اجتماعی و فنی و حرفه ای استان مورد بررسی قرار گرفته و تدوین شود.

محمدی زاده بیان کرد: استخدام معلمان و جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان یک مسئله مهم و حیاتی است و باید با حساسیت و دقت ویژه انجام شود.

وی در مورد وضعیت مدرسه نیروگاه اتمی در بوشهر گفت:  مدارس تحت مدیریت سازمان انرژی اتمی در کشور جز بهترین مدارس هستند و باید از این فرصت برای مردم استان بوشهر استفاده کنید.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: سازمان انرژی اتمی نسبت به تکمیل مدرسه مورد نظر تا ابتدای مهرماه اقدام کرده و فرآیند ثبت نام هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام در مدرسه نیروگاه اتمی بوشهر بر اساس قانون آموزش و پرورش باشد

ثبت نام در مدرسه نیروگاه اتمی بوشهر بر اساس قانون آموزش و پرورش باشد