مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 10:572022-06-30اقتصادي

رفع تصرف 5000 مترمربع از اراضی ملی استان گلستان


مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در سال جاری تاکنون بیش از 5 هزار مترمربع از اراضی ملی استان به ارزش بالغ بر یک هزار و 34 میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهدی ملک اظهار کرد: یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی در سال جاری با اجرای چهار مورد عملیات رفع تصرفات فوری موفق به باز پس گیری حدود 5 هزار و 57 مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی یک هزار و 34 میلیارد ریال شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان همچنین به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند.

وی اظهار داشت: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره 01732137551و سامانه تلفن گویای چهار رقمی 1656 تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی گلستان اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 5000 مترمربع از اراضی ملی استان گلستان

رفع تصرف 5000 مترمربع از اراضی ملی استان گلستان