مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 10:372022-06-30سياسي

دیدار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با رییس آژانس ادیان گرجستان


زهره الهیان در دیدار با رییس آژانس ادیان گرجستان گفت: در ایران، ادیان مختلف به صورت مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی و همکاری دارند و آزادی عقیده و مذهب در تعالیم اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پالمانی خبرگزاری فارس، زهره الهیان نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با زازا واشاقمادزه، رییس آژانس ادیان گرجستان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، الهیان ضمن اشاره به وجود کلیساهای متعدد در گرجستان، گفت: این موضوع نشانه توجه مردم گرجستان به دین و مذهب است، دین عنصر جدایی ناپذیر زندگی بشریت است و با سرشت انسان ها پیوند عمیقی دارد و ادیان اسلام و مسیحیت پیوند دیرینه ای با یکدیگر دارند و وجه اشتراک این دو دین، الهی بودن آن هاست.

وی با اشاره به رویکرد جمهوری اسلامی ایران در قبال ادیان الهی،گفت: در ایران، ادیان مختلف به صورت مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی و همکاری دارند و آزادی عقیده و مذهب در تعالیم اسلامی، اهمیت ویژه ای دارد.

همه اقلیت های دینی در مجلس شورای اسلامی، نماینده دارند و انجمن های مسیحی و یهودی در ایران فعالیت دارند.

الهیان همچنین با اشاره به نقش جمهوری اسلامی در مبارزه با جریان های افراط گرایی و تروریسم مانند داعش اظهار داشت: ایران در مسیر مبارزه با گروه هایی که با ترویج خشون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با رییس آژانس ادیان گرجستان

دیدار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با رییس آژانس ادیان گرجستان