مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 10:122022-06-30حوادث

دستگیری 30 متخلف با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان


فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از تشدید اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا تعداد 10 نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر و 20 نفر مزاحم خیابانی دستگیر شدند.

- اسدالله ناکینی فرمانده انتظامی شهرستان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از سمنان از تشدید اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط مأموران انتظامی در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، برخورد با مزاحمان خیابانی و همچنین معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان سمنان به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: ارتقای کیفی احساس امنیت بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، جمع آوری معتادان پرخطر و برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی در جهت آسایش مردم از اولویت های پلیس این شهرستان است.

ناکینی افزود: مأموران فرماندهی انتظامی استان سمنان با اجرای این طرح در حوزه استحفاظی، تعداد 10 نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند و مقداری از انواع مواد مخدر به همراه آلات و ادوات استعمال از آنان کشف شد.

وی از دستاوردهای دیگر اجرای این طرح به دستگیری 20 نفر از مزاحمان خیابانی و توقیف 6 دستگاه موتورسیکلت از آنان در همین راستا اشاره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 30 متخلف با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان

دستگیری 30 متخلف با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان