مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 09:122022-06-30سياسي

شنای جانبازان قطع نخاع در خلیج فارس به یاد شهدای 12 تیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، فرزاد دهقانی امروز در جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان، گفت: 30 تن از جانبازان 70 درصد قطع نخاعی کشور به منظور گرامیداشت یاد شهدای شلیک فاجعه آمیز آمریکا به پرواز 655 ایران ایر، فاصله اسکله کندالو تا جزیره هنگام را شنا می کنند.

وی ادامه داد: گل افشانی محل شهادت نیز  با حضور جانبازان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مردم ولایی و انقلابی هنگام و مسوولان شهرستان از دیگر برنامه های این روز است.

دهقانی تصریح کرد: رد پنجه خون آلود مدافع دروغین حقوق بشر بر آب های نیلگون خلیج فارس پاک شدنی نیست و مرزداران ولایی ایران اسلامی این سند آشکار نیرنگ و فریب را پیش چشم مردم دنیا قرار می دهند.

وی افزود: شلیک به هواپیمای مسافری و شهادت مسافران توسط ناو جنگی یکی  از فجایع غیرقابل بخشش و ننگی ابدی برای مدعیان انسان دوستی و زخمی عمیق بر قلب انسان های آزاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، دوازدهم تیر 1367 شمسی هواپیمای مسافری ایرباس ایران که از بندرعباس عازم دبی بود، بر فراز آب های خلیج فارس و در نزدیکی جزیره هنگام مورد هجوم یگان های دریایی متجاوز آمریکایی مستقر در آب های خلیج فارس قرار گرفت و همه 291 مسافر و خدمه آن اعم از مرد و زن و کودک و نوجوان و کهن سال به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنای جانبازان قطع نخاع در خلیج فارس به یاد شهدای 12 تیر

شنای جانبازان قطع نخاع در خلیج فارس به یاد شهدای 12 تیر