مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 08:472022-06-30دانش

ارتقای کیفی خوابگاه های دانشجویان در دستور کار دانشگاه ها


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: با عنایت به اینکه هدف گذاری صندوق رفاه تحت پوشش قراردادن 50 درصدی دانشجویان روزانه دانشگاه ها است از نظر کیفی هم باید خوابگاه های دانشجویان از سطح قابل قبولی برخوردار باشند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از مجموعه رفاهی دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی و سایت اصلی و سایت شماره 2 این دانشگاه بازدید کرد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هیأت رییسه و مسئولان این دانشگاه بر شروع ساخت خوابگاه های متأهلی در جهت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تأکید کرد.

گنجی گفت: دانشگاه علامه طباطبایی با پوشش 45 درصدی دانشجویان از نظر خوابگاهی یکی از پیشروترین دانشگاه های کشور است  که امیدواریم در ساخت و تجهیز خوابگاه های متأهلی هم پیشرو باشد.

وی افزود: با عنایت به اینکه هدف گذاری صندوق رفاه دانشجویان تحت پوشش قراردادن 50 درصدی دانشجویان روزانه دانشگاه ها است از نظر کیفی هم باید خوابگاه های دانشجویان از سطح قابل قبولی برخوردار باشند.

گنجی در پایان به ظرفیت های قوانین موجود در کشور اشاره کرد و گفت: ان شاء الله در آینده نزدیک شاهد نهضت خوابگاه سازی در کشور خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای کیفی خوابگاه های دانشجویان در دستور کار دانشگاه ها

ارتقای کیفی خوابگاه های دانشجویان در دستور کار دانشگاه ها