مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 08:172022-06-30سياسي

رییسی هفته آینده به کردستان می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری استان کردستان در سنندج اظهار کرد: - استاندار کردستان گفت: رسماً تاریخ سفر به ما ابلاغ نشده، اما پیش بینی ما حضور رییس جمهور در هفته آینده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری استان کردستان در سنندج اظهار کرد: تأخیر در سفر رییس جمهور به کردستان خواسته خود استان بود و به نفع استان تمام شده است.

وی افزود: رسماً تاریخ سفر به ما ابلاغ نشده، اما پیش بینی ما حضور رییس جمهور در هفته آینده است.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: در همان ابتدای حضور بنده در کردستان دولت آمادگی برای سفر به کردستان را داشت، اما نیاز دیدیم برای بهره گیری بیشتر از سفر آن را به تأخیر بیندازیم.

وی افزود: نگاه دولت به استان کردستان یک نگاه ویژه است و همه اعضای کابینه دولت سیزدهم علاقه مند به کار برای کردستان هستند.

استاندار کردستان اظهار کرد: ضابطه سفر این است که پروژه های بالای 70 درصد پیشرفت مورد توجه قرار گیرد و پروژه جدید کلنگ زنی نشود.

زارعی کوشا افزود: برخی پروژه های نیمه تمام در کردستان عمر بالای 15 تا 18 ساله دارند و این سزاوار نیست که مردم بیش از دو دهه پروژه تالار فرهنگ را ببین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی هفته آینده به کردستان می رود

رییسی هفته آینده به کردستان می رود