مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 01:322022-06-29اقتصادي

کشاورزی آسان در سایه بهره گیری از علم روز


«سیدقاسم عمادی» فعال بخش کشاورزی مازندران است که توانست با بهره گیری از تکنولوژی زمینه افزایش بهره وری را برای خود و سایر کشاورزان منطقه فراهم کند وی می گوید؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، چه بخواهیم چه نخواهیم تکنولوژی وارد زندگی شده و این واقعیتی است که باید بپذیریم.

با نگاهی به مراحل کاشت، داشت و برداشت برنج و سایر محصولات کشاورزی می بینیم برخی از کشاورزان به اهمیت استفاده از تکنولوژی هم در کاهش هزینه های تولید و هم افزایش بهره وری پی بردند.

به کارگیری تکنولوژی برای افزایش محصولات و مدیریت بهتر کشاورزی موجب شد در استفاده از مقادیر ورودی از جمله آب، سم، کود به صورت بهینه بهره گیری کرد و درواقع از منابع کمتر محصولات بیشتری بدست آورد که کشاورزی پایدار را رقم خواهد زد.

سیدقاسم عمادی یکی از  فعالان بخش کشاورزی است که توانست با بهره گیری از تکنولوژی زمینه افزایش بهره وری را برای خود و سایر کشاورزان منطقه فراهم کند .

وی به این مهم رسید که استفاده از پهباد در کشاورزی نیاز به حدس و گمان در کشاورزی مدرن را از بین می برد و در عوض این توانایی را به کشاورزان می دهد که با استفاده از اطلاعات به دست آمده راندمان خود را به بیشترین میزان برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی آسان در سایه بهره گیری از علم روز

کشاورزی آسان در سایه بهره گیری از علم روز