مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 22:122022-06-29سياسي

برنامه هفتم توسعه و یک فرصت طلایی در دل بحران جمعیت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هشتادمین نشست علمی-تخصصی با مدیریت علمی دکتر وهاب کریمی و سخنرانی رسول صادقی و حجت الاسلام و المسلمین صدرا بهرامی؛ - مسئول مرکز فقه راهبردی مشکات گفت: سال 85 فرصت طلایی جمعیت برای کشور آغاز شد که ما به درستی از آن استفاده نکردیم و اکنون با سرمایه اجتماعی تحصیل کرده مواجه هستیم که می تواند به عنوان یک فرصت طلایی برای رشد اقتصادی کشور به شمار رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هشتادمین نشست علمی-تخصصی با مدیریت علمی دکتر وهاب کریمی و سخنرانی رسول صادقی و حجت الاسلام و المسلمین صدرا بهرامی؛ با عنوان خانواده و جوانی جمعیت در افق برنامه هفتم توسعه برگزار شد.

در ابتدای این نشست وهاب کریمی؛ مشاور معاونت علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مدیر علمی نشست در تبیین و بررسی قانون جوانی جمعیت گفت: این قانون از زمان طرح در یک بازه ده ساله با چالش و تنش همراه بوده است و اکثر این چالش ها به دلیل مسائل اقتصادی و حتی مدل های فکری ما شکل گرفته است لذا می توانیم بگوییم این قانون با چالش های متنوع مواجه است.

وی در تشریح نگاه به خانواده در این قانون و بستر تاریخی ایران به بیان مثال هایی پرداخت و ادامه داد: قانون حمایت از خانواده در ابتدا نگاه به تعالی جمعیت داشته و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه هفتم توسعه و یک فرصت طلایی در دل بحران جمعیت

برنامه هفتم توسعه و یک فرصت طلایی در دل بحران جمعیت