مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 21:472022-06-29اجتماعي

مدارس کانکسی اصفهان جمع آوری می شوند/ تأسیس هنرستان های همجوار صنعت در استان


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در مناطق روستایی به جهت تعداد کم دانش آموزان در کلاس ها، مشکل فضا وجود ندارد و فقط در شهرستان های فریدن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: آموزش و پرورش رکن اصلی و جامع هر کشوری است و جایگاه علم آموزی در همه جوامع مورد احترام است.

وی افزود: حدود 967 هزار دانش آموز در استان اصفهان تحصیل می کنند و کوچکترین و کم جمعیت ترین روستا هم دارای واحد مدرسه است که این وسعت آموزش و پرورش را می رساند.

ابراهیمی بیان داشت: خبرنگار می تواند مکمل کار دستگاه های اجرایی و یاریگر آن ها باشد و بنابر قول شهید بهشتی، حزب اللهی منتقد کننده سازنده است که از خبرنگاران و اصحاب رسانه انتظار کمک و بیان نقطه نظرات برای اصلاح داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در جامعه تعلیم و تربیت استان اصفهان، دچار کمبودهایی در فضای آموزشی و نیروی انسانی هستیم، اما راهکارهای مختلفی برای جبران فضا و نیروی انسانی پیش بینی کرده ایم.

وی گفت: حدود 16 هزار کسری نیرو داریم که برخی از طریق دانشگاه فرهنگیان، خرید خدمات، و نیروهای حق التدریس تامین خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس کانکسی اصفهان جمع آوری می شوند/ تأسیس هنرستان های همجوار صنعت در استان

مدارس کانکسی اصفهان جمع آوری می شوند/ تأسیس هنرستان های همجوار صنعت در استان